jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans

sovmorgon finns det något som heter så? tydligen inte i min värld, vaknade vid 8 idag och kunde inte somna om.

jag vill vakna till solen som tar död på en genom föstret, gå upp och äta en msyig frukost ute på balkongen eller altanen. sen vill jag ta bilen som mina vänner till sandbankarna och ligga där hela dagen. och på kvällen cykla ner mot stan och sätta sig på tant grön och bara myysa. det är vad jag vill eller..

ta första bästa flyget till ett varmt land. utforska vad som finns där, sola, bada och äta gott. hitta dom perfekta uteställerna och bara leva livet. det vill jag också.

är det någon som kan ge mig det här? :d haha

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0