just the way you are, eller? ;)

Är man patetisk när man har legat i sängen i 4-5 timmar och vägrar gå upp? det regnar ju ute, känner mig inte alls peppad på att göra nått vettigt en sån här dag.

jag vill så mycket just nu! jag vill att jobbet ska gå jätte bra, så jag tjänar bra med pengar. så jag kan skaffa mig en lägenhet snart och så jag kan få åka ut och resa lite igen :d blir galen av det här vädret, regn och rusk och fryser hela tiden. mitt psyke passa inte inte sverige, det är ju det jag jämt har sagt. det var inte meningen att jag skulle födas som svensk! ahha jag är en blatte innerst inne ;)

//MKB


Kommentarer
Postat av: Cilla

Mhaha jag är också blatte innerst inne ;D wuuhuuuuuuuuuuuuu BLACK POOOOOWER! ;D

2010-11-07 @ 14:37:32
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: malin

cilla: hahaha! kan jag lova ;D

2010-11-07 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0