kärlek behöver väl alla :)

jag är så glad att jag har min familj och mina vänner. att jag vet vilka jag kan lita på och vilka som alltid skulle ställa upp för mig vad som än har hänt, jag älskar er något så otroligt mycket. tack för att ni finns! :)

fullspäckad dag imorgon. städa rummet och få upp en massa massa saker på vinden, sen hem till Emma som det var hundra år sen jag träffade för en liten lunch :d sen åka och kolla på en lägenhet i andersberg, sen hem igen och senare på kvällen så har jag bjudit in mig själv hemma hos sofie. och just fan måste hem till M och släppa in katterna också :p

hade en super mysig kväll med jess och snart flyttar hon ifrån oss här ut mot vischan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0