sova, jobba, äta och sen sova igen

är du en dröm? kan du va sann? är det påriktigt när vi kysser varann? älskar du mig, så som jag älskar dig. eller är du min vackraste dröm? jag vill se på dig, röra dig, och känna din värme. ja allt jag vill är att få ha dig närmre.

oj vad bitter man har varit idag då! men blir så när man krånglar med maten och sömnen, så imorgon blir det en dunder frukost hur illa jag än mår sådär tidigt på morgonen. nya jobbarkompisarna ska inte behöva sig mig likadan imorgon igen haha. och ska snart lägga mig och måste hitta en annan väckarklocka så jag kan stänga av telefonen så inget kan väcka mig heller ;)

men förutom lite utbrott och gråtattacker här och där så går allting ändå bra haha, nya jobbet rullar på och det känns bra helt enkelt. men det sociala livet är nog försvunnet ett tag framöver ser det ut som :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0