underskatta ALDRIG mig..

verkligen? helt seriöst? du tror verkligen att du kommer komma undan med det här? tråkigt att jag är inblandad då. jag får reda på allt jag vill och jag kan få tag på allt jag vill. det är inte mycket jag kan men när det kommer till att snoka så är du utklassad, du kanske skulle ha tänkt på det innan? jag vet att jag kommer sätta mig i skiten pga det här, men jag bryr mig inte. för du har gått över alla gränser jag någonsin har haft och kommer att ha.

kriget är startat och det var du som startade det men det är jag som kommer avsluta det.

Kommentarer
Postat av: mamsen

precis så ska det låta..visa att du är stark och att ingen, absolut ingen ska kliva på dina fötter. MEN KRIG..det tyckte jag lät lite väl drastiskt..och sen ska du tänka också är människan värd din kraft? Ibland så är det bättre att bara låta det vara och gå vidare i livet. Lita på mig för jag vet det. Alla människor i detta jordeliv är inte värd att lägga så mycket kraft på och dom/den är bara glömd glömd och åter glömd och sen så mår man så himla bra när allt är glömt.

Lägg inte ner så mycket på människor som drygar och pratar en massa skit för dom har enormt dåligt självförtroende och i grund och botten så mår dom skit och som sagt dom/ den är inte värd dig...lyssna på mamma nu som har den lilla erfarenheten...pusselipuss

2010-11-12 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0