skärpning med bitterheten!

Så nu räcker det med att vara bitter och nedstämd! okej mitt blev inte som jag hade tänkt mig. nä men då får man ju faktiskt försöka göra något åt det och det är ingen annan än jag själv som kan ge mig det livet jag vill ha!

Så jag har ny börjat sökt tjänster som reseledare, om det skiter sig vad kan jag tänka mig då? kanske personlig assistent eller jobba med utvecklingsstörda. det tror jag att jag skulle passa som. men shit klart det löser sig, vad är det jag brukar säga? det löööser sig alltid! vi ska bara se till att hitta en lösning först också.

och visst det har blivit mycket misstag den senaste tiden och har gjort mycket saker innan jag har tänkt efter. och just nu känner jag inte ens igen mig själv. men so what! det är väl en del av utvecklingen in i vuxenlivet det också. det kommer bli bra det här, det kanske bara tar lite längre tid än vad jag trodde :)

idag blir det hem till E farmors man, som fyller år. sen hem till Tias och Kicki!

jag hade förresten ett super mysig kväll med Emilia igår, bio och sen bara hem och och mysa och prata.
bion gjorde mig super insperierad att åka till Italien att bara sticka. men jag kanske ska tänka efter lite mer på det punkten ;)

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0