som jag hade dig förut

imorgon flyttar jag hem igen! det ska bli skönt, en stad man känner igen och vänner coh familj ett samtal bort eller en promenad runt hörnet.

och jag fick jobbet! jag börjar redan nu på måndag, klockan 8 ska jag stå redo där inne pigg coh glad! stor chans? haha, men det är bara att bita ihop och efter några veckor borde kroppen ha vant sig vid att gå upp vid den tiden.

nu är det bara att leta leta efter en lägenhet och tills dess bor jag hemma igen :)

det kändes tråkigt att sluta på Riche, trivs väldigt bra där. men kände ändå att det här var rätt beslut, dags att åka hem och få ordning på allt. stockholm finns alltid kvar och får kika in där och h'älsa på när man är i storstaden på besök nästa gång.

//MKB

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaaa, ofc my horse ;) snart är vi jobbapoolare, känns bra? Nervös ännu? Make a call tomorrow. KRAM

2010-10-16 @ 21:59:05
URL: http://gustavssonveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0