springa tjejmilen!

eller.. hahaha, heter det ens så? jaja, tänkte att jag skulle börja träna igen. men oj vad jobbigt det är! det här är ju nästan patetiskt hur lite jag orkar haha, så finns det någon som kan ta på sig utmaningen att få mig att orka så mycket jag åtminstone orkade förut helst lite mer. rättare sagt är det någon som tar på sig utmaningen att få mig vältränad? ;)

haft en super mysig dag med kicki idag, först lite anisktsbehandling, sen ner på stan för att bara strosa runt och en lunch, sen iväg till ica maxi. nej men det var en jätte mysig dag :)

nu blir det lugna puckar framför tv:n, och får jag som jag vill så börjar jag jobba på måndag och kan stanna kavr här hemme ist för att fara och flyga igen. så hoppas hoppas nu!

//MKB


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa kan träna med dig!!! gym o kondis?? / Lotta

2010-10-27 @ 19:12:57
Postat av: malin

lotta: super men bara så du vet är jag lat och behöver någon som tvingar mig haha :P

2010-10-27 @ 19:17:16
Postat av: Malin

Ja nu ska vi ut och gå så! :)

2010-10-27 @ 19:26:04
Postat av: kicki

Jätte mysig dag ! Gillar dig jag <3

Jag kan också gå ut & gå med dig/er ;)

2010-10-27 @ 21:00:31
URL: http://twosteps.blogg.se/
Postat av: mamsen

hade jag friska ben så skulle jag mer än gärna ut o gå långt med dig men men det blir väl inte så värst mycke träning att gå dom metrarna med mig som jag orkar nu..hihi men men nästa år då så...

2010-10-28 @ 10:33:58
Postat av: malin

kicki: gillar dig också ja :)



mamma: nästa år så, så ska vi ut och gå i alla väder ;)

2010-10-28 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0