julafton närmar sig och andra tokigheter, mohaha!

sitter och lyssnar på julmusik just nu och får den där mysiga känslan i hela kroppen. bara tanken på att få baka julgodis och pepparkakor m.m på första advent, börja leta efter dom perfekta julklapparna, börja julpynta, förbereda inför julafton och tittapå en massa julfilmer gör mig alldeles varm inombords. inte så svårt att förstå att jag älskar julen nu va ;)

och efter den härliga härliga julen åker jag och mina flickor ner till alanya igen, för att fira in det nya året med Tuncay, cubulai m.m. kan livet bli bättre?

gårdagskvällen var jätte trevlig, och riktigt god mat. kom hem runt 1tiden och då blev det en film, sen somnade jag in alldeles perfekt.

ska iväg på första dagen på det andra jobbet på sköndalskrog om en timme, lite nervös är man väl alltid första dagen. men det ska nog inte vara några problem :)

//MKB

Kommentarer
Postat av: Marlene

Malin, om ditt julhärjande gör att snön kommer tidigare än den ska så kommer jag ner och snömular dig ska du veta :O

2010-09-21 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0