mitt liv är ganska så bra ändå hörrö du ;)

Vissa människor kommer in i våra liv och försvinner lika snabbt..
Andra stannar kvar ett tag och lämnar sina fotspår i våra hjärtan och vi blir aldrig detsamma igen.

Jobbet gled på som det skulle idag också, var inne i lillabaren hela dagen idag. sen fick jag svar på alla frågor och funderingar jag har haft kring jobbet. det tar alltid ett tag innan jag säger allt jag undrar, för jag vill ju inte vara för frågvis. vilket man ändå blir, bara att det tar lite längre tid att få svaren haha!

sen mötte jag upp underbara linnsan, tog tunnelbanan till barkarby centrum? jadu det hette nog så tror jag. jääätte mysigt var det där, när julen börjar närma sig ska jag lätt dit igen! kan tänka mig hur fint det är där då.

sen blev det den superorginella maträtten nudelsoppa och korvmacka till middag. vilket jag bara har ätit varje dag den här veckan, undra vad det kan bero på? snålhet och lathet skulle jag gissa på ;)

idoltittande självklart, älskade Emil karlsson! och har nu krypit upp i sängen och myser med boken Gömda, det är nog 5:te gången jag läser den och jag blir fortfarande lika förbannad. men den är bra, riktigt bra!


ärligt, vad skulle vi vara utan att ha en massa minnen i bagaget? drömmar är viktiga, men att ha minnen är minst lika viktigt :)

jag skulle kunna lägga upp hur mycket bilder som helst, men får lägga upp mer en annan dag. nu ska jag återgå till mig bok!


//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0