och nu kan härligheten komma ut!

jag och Stina har fått en lägenhet på Östermalm! vi flyttar redan på fredag, och jag är så jävla glad! inga fler resor som tar hundra år, för att ta sig till jobbet eller stan för att bara ta en fika. nej du nu är det bara att gå utanför dörren och vipps! så finns allt därutanför :D
har ju som sagt slutat från det andra jobbet jag hade efter bara två dagar, så nu är det jobba jobba så mycket som möjligt och så mycket jag bara får på Riche och jag trivs som fisken i vattnet!
alltså är livet ganska så bra just nu ;)
puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fyyfaaan va härligt!! Kommer och hälsar på snart!

2010-09-26 @ 02:13:25
URL: http://fishface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0