Turn around. Every now and then I get a little bit breathless, and I dream of something wild

jag älskar mitt jobb!

ska sluta på sköndalskrog imorgon, håller mig till Riche nu istället. trivs bättre där helt enkelt :)

på lördag kommer stina ner, då blir det utgång och jag slipper vara ensam tjej i detta hem från och med då!

har bara tagit det lugnt idag, kikat runt lite bara. och snart kommer fisalisa (sofie) hem igen! som är borta i värmen och steker, men snart så är vi tillbaka igen ;)

ja nu är det över vad du än säger, du ska inte få charma in dig igen. du kommer att få igen, för det är inte rätt att bete sig sådär och det är absolut inte rätt att leka med någon annans känslor. och om det är något jag har lärt mig så är det payback is a bitch så du kanske ska ha det i åtanke den närmaste tiden, nästa gång du hör mig säga något. du är inte värd mig. och du är absolut inte värd din andra hälft heller. synd bara att hon inte verkar veta vad du är för en.

//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen

lilla hjärtat mitt..en man som charmar och charmar är det något skumt med. och en som är gift är absolut bara att glömma hur mycket känslor du än har för kan han göra som han gör mot sin fru så gör han det om och om igen, glöm han gumman. Han kom in i ditt liv men lika fort som han dök upp så ska han förintas från dig.

nej nästa gång hjärtat så hoppas jag han heter " bengt" istället för "boso"..

Kärleken kommer fortare än vad du anar om du bara slutar att tänka på det och vem vet det kanske blir en söt granne eller en söt barndomsvän...man kan ju aldrig veta..hihihi..puss o kram o nyp i lillrumpen

2010-09-18 @ 12:40:51
Postat av: Marlene

varför kan inte jag ha en sån mamma ibland för (jo jag älskar henne ändå)

enda min sa när david dumpa mig och va otrogen va "ja de fatta man ju" -_-

2010-09-21 @ 21:18:24
Postat av: malin

mamma: hahah åsså du då :)



marlene: du kan få låna min då och då om du vill ;)

2010-09-25 @ 12:40:52
Postat av: Marlene

Skulle vara vänligt men vet inte om jag träffat henne nån gång ens :P

2010-09-25 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0