vem hade kunnat ana att den uppkäftiga och skoltrötta människa skulle börja plugga till lärare?

jaa om det ändå var så, dock så har jag köpt mig en lärarkalender. tyckte den var bra storlek och var fin tänkte att det kan ju inte skilja så mycket. förutom att hela kalendern är full med sena ankomster och prov och tider haha, men men den funkar väl lika bra för det.

jobbet glider på, och på lördag ska jag på familjemiddag! fick sms av Linn: på lördag kommer pappa och T och då ska vi ha familjemiddag och du är inräknad! så nu kommer andra familjen ner klart jag inte missar middagen då :d

har också fått ansvaret att sköta en frukost för en gäng med människor i lillabaren på tisdag morgon, så då blir det upp tidigt tidigt!

david är ledig idag så då slipper man äta middag själv och då kanske men bara KANSKE den består av nått annat än nudelsoppa, haha!

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0