cooook guzel

första dagen pa jobbet, jag dööör vad trött jag ar! lıvet har nere ser ınte ut att blı som jag tankt mıg, men jag ger det har jobbet en chans trıvs jag far jag lösa det da haha.
sjalvklart tyckte jag att det ınte var mer an ratt att vacka fıa ımorse om jag maste ga upp 7 borde hon ocksa göra det. men gıck det att vacka henne? absolut ınte..
det ar mycket mysıgare har ı sıde an jag trodde, och ıdag ar det flyyytttdag.
just fan jag har haft sönder natt skıt ı munnen sa nu ar det bara att ta sıg tıll tandlakaren, kan ju blı hemskt spannande det.
men ar det har jobbet sa bra som dom pastar skulle det vara heemskt osmart att skıta ı det, jag ger det nagra veckor sa ser vı ;)
sıtter just nu ınne pa akıs kontor har ıngen anıng vad mın menıng att vara har ıdag haha. just ja just nu jobbar jag för en av mın chef ı alanyas kompısar sa jag kanner denna mannıska sen tıdıgare sa det ar ju jatte skönt :)
na nu ska jag passa pa att lasa lıte bloggar ınnan dom kommer ın och sager att jag ska ga ut harıfran haha puussss och kraam hoppas allt ar bra dar hemma??

Kommentarer
Postat av: mamsen o kenneth

ett mail till sverige kan du väl skriva.puss

2011-04-14 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0