i cant take my eyes of you

just nu sitter jag på bussen påväg till antalya, där fia och nån kompis till henne hämtar upp mig. nu har jag längtat ihjäl mig efter denna människa i 2 veckor så det ska bli heemskt trevligt att få träffa henne nu ;D

jag måste säga att jag har ändrat syn helt och hållet på turkar efter vistelsen i ankara. allt var hemskt normalt i den där staden, pojkvänner och flickvänner gick ut och åt tillsammmans satt och pussades och gullades, folk hade fina jobb och jätte fina lägenheter och alla var väldigt väldigt trevliga dom flesta såg inte ens turkiska ut! och dom förklarade för mig att turkarna i tex alanya, side, marmaris är bönder enligt dom, sånna som inte har nån utbildning, ingen framtid och dom som kämpar för att komma till sverige är ju precis sånna. för dom som har det bra i turkiet har det ju riktigt bra så varför skulle dom vilja åka därifrån? nej men jag tror dom flesta skulle behöva se det där, det var hemskt nyttigt att se. jag tillbringade större delen av mig helg gapande, för jag blev så chockad över en massa saker haha.

vila i frid..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0