nu är jag hemma igen.

underbart är väl ett ord som skulle passa, det ligger snö kvar på marken hemma i gävle. det kan vara kallt ena dagen och andra dagen kan man hoppas hoppas att våren är påväg och jag har nu för 2 dagar sen landat i turkiet igen! sitter ute på balkongen och bara njuter, det är runt 20 grader när solen inte ligger på, underbart skönt. va fasiken det är ju bara april :)

det enda som fattas nu är att mina fruar ska komma ner, men snart så.

som det ser ut nu kommer vi jobba på ullared i side, dom står för lägenheten (har ingen aning om hur den ser ut) och vi jobbar från 10-12 sen ledig från 12-16 sen jobba 16-22/00 eller nått sånt har hunnit glömt.

men det var jobbigt att åka det ska jag inte ljuga om, men sverige finns alltid kvar. alla människor kommer finnas kvar och det kommer hända samma saker år ut och år in igen som det har gjort hittils.

så nu väääntar jag in fiaaalotta som kommer ner på tosdag och dom andra orgona som kommer ner i juni, suuuuper!

nej nu ska jag ut på en promenad tror jag, nur ska alla exktra kilorna bort som man med glädje lyckats trycka i sig hemma innan man åkte hahaha

Kommentarer
Postat av: mamsen

ojoj är det så varmt där så du redan fått solsting eller..

hemma igen????? nä nä det är allt sverige de..inge annat med det..så är det bara.punkt slut.lyssna på mamma nu!!puss

2011-04-02 @ 13:11:27
Postat av: malin

mamma: hahah nja ingen solsting här inte ;) klart sverige är hemma i slutändan det är det alltid. puss på dig!

2011-04-02 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0