solsidan blomstrar..

varit en hel del jobb på den senaste tiden, men nu så är man tillbaka i livet igen :)

jag har 2 veckor kvar av utbildningen på xakt, sen sätter schemat igång och som det ser ut nu så kan jag nog få som jag vill! vilket känns otroligt skönt

allt rullar på annars, fortfarande tokkär, lite små vidrig och förkyld (men det är man väl alltid i december), och försöker hinna med att fixa alla julklappar i tid :) och om ungefär en vecka kommer Emilia hem på lite besök i några veckor, myyysigt

hela dagen har gått ut på att sova, julbakat med millan och myst i soffan till solsidaan.

du gör mig knäsvag..:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså är du inte tillsammans med Martin? Tyckte jag såg han på en dejtingsida idag!!?? Vilken svin isf :/ (Blackpearl kallar han sig på happypancake)

2012-02-15 @ 13:27:07
Postat av: Anonym

Hej Sara tack för omtanken men det är lugnt mellan oss och det var en sida som bara inte var borttagen :) och en sida som jag redan visste om :)

2012-03-01 @ 09:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0