when a man loves a woman

har blivit otroligt dålig på att blogga, men hjärnan orkar inte en grej till att tänka på.

men planerna för mitt liv har ändrats och om exakt 6 veckor eller ja 5 veckor och 6 dagar flyttar jag till turkiet. ja vad ska man säga jag är en väldigt rastlös själ och tycker det är för tråkigt här hemma helt enkelt, jag tycker om min fantasivärld där nere ;d och nej självklart är det inte för alltid men för ett tag, sen får vi se vart det leder :)

jag har också fyllt hela 20 år, vuxen flicka nu! blev en helnatt kan man lungt säga som började på mingel med att äta och dricka sen vidare till slick och ja vi kom hem rullande 5 på morgonen, precis som en perfekt kväll ska alltså ;)

sen har jag jobbat jobbat och jobbar lite till, det är det som är och har varit mitt liv dom senaste månaderna. men måste säga att jag har lärt känna en del riktigt underbara människor den senaste tiden.

ja det en som sagt en hel del ni missat men könner nu att jag inte orkar dra hela boken för er utan nu är det dags för mig att krypa ner i säng och kanske somna innan 4 för engångs skull :p


Kommentarer
Postat av: mamsen o kenneth

ja alla som ser detta då...gissa vad hennes mamma tycker om att hon ska dit återigen...tänk varför var man orolig engång i tiden när hon kallades för bokmalin...ja det kan man undra det var en lugn och underbar tid det..ja ja jag vet man växer upp, klart man gör det, men vad är det för fel att växa upp i sverige träffa en trevlig rar kille och sen kommer den lilla baby och så är alla glada ...ja jag vet de också att jag lever i min fantasivärld men vadå...jag är ju mamma .....så det så...

2011-02-16 @ 17:06:14
Postat av: sofie

den här sommaren kommer bli awesome beby! det var en gång en livsnjutare som sa "hellre ung och dum än 40 och pinsam" ;)

2011-02-16 @ 20:17:36
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/
Postat av: malin

mamma och k: hahhah när jag såg att jag hade 2 kommentarer var min första tanke okej en är av mamma och kenneth undra vad dom har skrivit då xd



sofie: nä men gud vem kan det ha varit!? ;o

2011-02-17 @ 00:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0