2011 har börjat :)

nyårsafton blev helt ok ändå, hade hyffsat mycket gäster och underbara jess kom förbi med hennes kompisar vid tolvslaget :)

vad har jag då gjort sen dess? jobbat jobbat och sen har jag jobbat lite till, s sa att jag fick ta ledigt i måndags om jag ville. när jag tog telefonen för att ringa d och kolla om hon kunde jobba då ist för mig fick jag ångest för att jag skulle vara ledig haha, då har man jobbat liite mycket kanske ;)

men på måndag åker jag! och det ska bli skönt och spännande, så vi får väl se vad den här staden har att komma med

nej nu ska jag ta och göra mug klar och åka och sola, sen börja jobba igen syns kanske på olles ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0