god morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kör!

Sitter på jobbet och systemet funkar inte, så här har vi nu suttit i en timme och pratat haha :)

Blev en hemskt lugn och skön kväll igår, städade och donade, la mig och läste med en massa ljus omkring mig och skön musik i bakrunden. Sen blev det läggdags klockan 23, har absolut varit tröttare än jag var imorse så det var ju skönt.

har dock ingen aning om vad som händer ikväll, om man ska gå ut eller bara hålla sig hemma så man orkar med imorgonkväll.

Kan det inte bara hända något! nu nu nu nu! ge mig lite drama, ge mig vad som helst så tar jag det. det är jobbigt med en massa drama men det är fan jobbigare utan något. att bara gå runt som en zombie och varje dag ser ut som den andra, det är väl inte ett dugg roligt de . :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0