happy to be loved

Jag fortsätter mitt liv som vuxen! det är lördag och jag vaknar vid 8 och är pigg och utvilad, underbart! haha :)
börjar jobb på stadshuset klockan 15, så jag kan ändå ligga och slappa halva dagen, och imorgon är det obligatorisk närvaro i min säng här på styrman, för en hel dag av tjockisbeteende. jobbar man 6 av 7 dagar får man göra så :)

vissa stunder kommer jag på mig själv med att känna mig så ruskigt lycklig, och resten antar jag att det bara är rädsla. så för studen kopplar i bort herr rädslan och fokuserar bara på att livet är hyffsat bra ändå!


imagine all the people living for today
nothing to kill or die for
u may say i'm a dreamer but i'm not the only one
i hope some day u will join us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0