I like big butts an´ I can not lie.

Det här med att äta. jadu.  tydligen så måste min tröga lilla hjärna ha mat klar som bara går att värma när man kommer hem på dagarna. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma in i den normala rytmen som alla andra människor är i, att dagarna bara glider på, att man inte ska behöva gå och tänka hela tiden "är det såhär mitt liv ska vara nu". och att såfort det har gått liiite för lång tid utan mat så är det som om hela livet går under, hemskt frustrerande, medtanke på att man blir ju inte bara en börda för sig själv utan för alla som är runt omkring en också.

snart kommer Sofie över, blir myskväll ikväll :) lite glass på det också kanske? jag har en kolhydratsfrossa ikväll, om ni bara hade sett min middag haha! inte ok!

I feel like I can’t miss
I know u want me to fall
You know you looking at winner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0