i like the way..

Har nyss satt in hörlurarna i öronen, musiken går på högsta volym och det är turkiets spelningslista från förra året som går i varv.
har en kvartsrast och behöver lugna nerverna och det ska dessa låtar hjälpa mig med hade jag tänkt.

Jag hade alltid pratat mycket, det kan vara från nått otroligt viktigt och betydelsefullt till att jag kan sitta och prata om att mattan på golvet är grå. men om det är något jag kan så är det att prata, sen är frågan varför inte jobbet går som det borde. jag tjattrar med kunderna till jag inte ens märker att munnen pratar längre efter vissa samtal skulle jag inte ens kunna återberätta vad jag har sagt och ändå så går DET INTE och jag blir galen, GALEN!

sen kanske det inte hjälper att det är tjejen med det värsta humöret i sverige som sitter här, men jag har ändå kommit en bit på vägen. hade det här varit 2 år sedan hade jag kastat grejerna åt helvete och suttit och gråtit någonstans nu nöjer jag mig med att sitta och sura under kvartsrasten, med musik i öronen. för att sen ta tag i det igen efter rasten.


humörsvägningar är min grej och jag lär mig att behärska dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0