jag kan inte skilja på om jag vill va med dig eller bli av med dig

ja men dåså! nu är vi inflyttad i våran fina fina lägenhet :)

vi packar upp och fixar och donar nu kan man iallafall ana att det är en lägenhet haha, men tänker inte lägga upp nå bilder på denf örrän vi är helt klar.

börjar på nya jobbet imorgon, livet rullar på och det känns ganska så mysigt måste jag säga :)

nu är fidan här och blir lite mysmiddag ikväll.och på fredag kommer våra luleeåboor, och gör om sig till geflebor ist! kanske blir det en tripp till furuparken nångång också who knows?

have u ever loved someone so much that it makes u cry?

Kommentarer
Postat av: mills

men den enda sanna lulebon (jag såklart hehe) kommer förmodligen inte på fre :( och jag vill till furuparken jag

2011-10-02 @ 17:02:28
URL: http://lundsteeg.blogg.se/
Postat av: fia

du måste ju sluta blogga så mycket. man läser ju dina inlägg bara en gång. du bloggar ju alltid. NOT! skriv, LAN!

2011-10-05 @ 00:41:57
URL: http://larssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0