om jag säger att du är vacker, vill du ligga med mig då?

jaha så vad hände i helgen då? jag och manda tog det fina lilla flyget över till göteborg föra att överraska en gammal turkietgoding cilla på hennes födelsedag. så vi bosatte hos med rebecca i hennes lägenhet och satte igång för att göra oss i ordning och sen ta spåårvagnen till lägenheten resten var i, man kan lugnt säga att hon blev överraskad haha :) lördagen blev en döddag i sängen men chips och subway mackor, vi tog oss dock upp för att åka in till stan för en fika med cilla och rosanna sen hem till sängen igen. kändes skönt att inte behöva säga hej då vi ses om ett tag igen, för våra alldeles egna älskade luleboor kommer ju till oss om en och en halv vecka! det kommer bli awesooome det här! vi har också fått nycklarna till lägenheten idag, så nu säätts det igång med spackling, tapetsering och en satans massa handlande av grejer. tur att man har världens bästa pappa som hjälper till :) nej nu ska jag titta på idolavsnittet som nyss var om man nu får igång det och vänta på att frugan ska komma hem och hå¨lla en sällskap :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0